Är så förbannad!!
DATUM: 2012-08-08 | TID: 12:26:41 | KATEGORI: Allmänt

NU BEHÖVER JAG HJÄÄLP!
 
Jag har spelat in en video som jag nu har suttit och FÖRSÖKT redigera.
Men det funkar inte!! 
När jag ska spela upp den så blir bilden bara helt svart på vissa scener...
Kan något tekniskt snille berätta för mig varför det här händer??
Jag använder MOVIE MAKER och om någon vet något annat gratis videoredigeringsprogram så kan ni väl berätta vad det heter?
Annars vet jag inte hur ni ska få se videon...
 
SNÄLLA HJÄLP!
 
Bjuder på en liten bild som lättar upp lite:
 

♥ SKRIVET AV Vendela

Jag vet inte varför..men när jag kollade på youtube på en video så var den också sån. Att vissa scener var svarta...
Och hon redigerade i Movie maker! :) så det är kanske något fel på det?!

:)

Svar: Mm... jag ska testa ett program som pappa tydligen hade hemma från någon tidning! ;P
MatildaMaräng

DATUM: 2012-08-08 | TID: 13:27:28
BLOGG/HEMSIDA: http://fotografnilsson.blogg.se
♥ SKRIVET AV Emme

Fin bild :)
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, jag är inte ett tekniskt snille.

SV: Javisst!:)
Kram :)

Svar: Tack! Säg till när du har lagt till mig på bloglovin så lägger jag till dig!Kram ♥
MatildaMaräng

DATUM: 2012-08-08 | TID: 16:43:06
BLOGG/HEMSIDA: http://felixiz.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?