Målning
DATUM: 2012-08-10 | TID: 16:39:34 | KATEGORI: Allmänt

 
Nu är jag tillbaka igen.
Pappa och jag har spelat nio hål varav säker 4 hål i ÖSREGN! -_-
 
Vi ska in till stan och äta idag.
Anledningen till den är ganska löjlig egentligen...
Vi har laddat våra busskort och därför måste vi använda de inom 30 dagar eller något sånt.
därför ska vi ta bussen in till stan och äta middag! ;P
 
Jag kan även med nöje berätta att ritutmaningen är igång igen!
Nummer 3 kommer antagligen upp på måndag! :)
 
Bilden föreställer en målning som jag målade härom dagen.
Jag blev så taggad så det var därför jag köpte en ny pensel idag! ;)

♥ SKRIVET AV Sarah

Jag spelar inte nuförtiden men förr brukade jag spela då och då :)

Svar: Okej! Vad hade du i handicap? ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2012-08-10 | TID: 17:26:23
BLOGG/HEMSIDA: http://ssarahpersson.blogg.se
♥ SKRIVET AV Leone

Sv: Ursäkta för hemskt sent svar, men jag har varit bortrest.

Jag har gjort det som en bild som jag sedan lagt in i kodmallen på inläggssidan. Du kan använda den här koden: och sedan klistrar du in den i kodmallen.
Hoppas att detta var till någon hjälp.

Svar: Okej! :)
MatildaMaräng

DATUM: 2012-08-10 | TID: 21:35:27
BLOGG/HEMSIDA: http://lingers.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?