Julkalendern 2012 - 23/12 - Recensera
DATUM: 2012-12-23 | TID: 08:00:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag tänkte jag recensera årets julkalender:
 
 
När Mysteriet på Greveholm gick som julkalender år 1996 så var ju inte jag född så jag har inte sett den och har därmed inget att jämföra årets julkalender med.
Vissa kanske tycker att jag är lite för gammal för att se julkalendern men jag tycker att man aldrig kan bli för gammal för det! Det är ju en tradition att se den varje år!
Årets julkalender tycker jag är helt okej!
Den var bra i början men nu tycker jag att de har spårat ur lite faktiskt...
Skådespelarna... De är ju inte de bästa precis...
Pappan och lillkillen är sämst! Flickan är okej och mamman och spökena är bra!
De kunde ha valt bättre skådespelare som kan leva sig in i rollen liksom...
Även fast att den har blivit lite löjlig nu de senaste avsnitten så kanske det kan bli ett bra slut ändå!
Det återstår att se!

♥ SKRIVET AV Vendela

Håller med dig! Och kan ta och säga att förra mysteriet på greveholm var såå mycket bättre!

Svar: Jag kan tänka mig det! :)
MatildaMaräng

DATUM: 2012-12-23 | TID: 09:02:39
BLOGG/HEMSIDA: http://fotografnilsson.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?