♥ JULLOOOOV! ♥
DATUM: 2012-12-22 | TID: 11:39:57 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Igår var det skolavslutning så nu har jag äntiligen jullov! Yay!
Idag ska jag bara vara hemma och fixa lite inför jul så jag har lite myskläder på mig idag som ni kan se på bilden ovan! ;)
 
Har även nyss upptäckt att picmonkey inte längre är helt gratis så många av de roliga effekterna kostar nu... ;( Jag antar att det är dags för mig att lära känna Gimp lite då'rå?
 
Nu under julhelgen så kommer det nog vara lite glest med inlägg som ni nog förstår och jag tror inte heller att ni sitter på julafton och tittar på min blogg... Ni har nog roliga saker för er då! ;)
 
God jul på er så ses vi snart!
(Julkalendern kommer såklart fortsätta som vanligt fram till julafton!)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?