Jag Älskar Att Läsa!
DATUM: 2012-07-28 | TID: 13:00:00 | KATEGORI: Allmänt

Ja, jag älskar att läsa
och nu under sommaren så har biblioteket något som heter sommarboken.
Det är att man ska läsa 8 böcker under sommaren
och om man klarar det så får man en egen bok gratis i slutet.
Just nu läser jag en bok av Katarina Von Bredow som heter "Hur kär får an bli?".
Jag har inte riktigt kommit in i den ännu men har hört att den ska vara jätte bra!
 

♥ SKRIVET AV Nathalie Nyrén

Så lite så! :)

Ha en fortsatt bra kväll.x

DATUM: 2012-07-28 | TID: 21:09:25
BLOGG/HEMSIDA: http://nathalienyren.se
♥ SKRIVET AV Anonym

Jag har läst den och den är jättebra...
tycker jag iallafall <3

Svar: Vad bra! ;D
MatildaMaräng

DATUM: 2012-07-29 | TID: 19:10:45



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?