En sådan dag...
DATUM: 2012-10-11 | TID: 19:32:50 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag var en sådan dag då jag var ensam hemma och var tvungen att laga mat själv för att inte ramla ihop på golvet i en hög av benrangel.
Jag lagade något som kanske inte är det mest exklusiva jag någonsin ätit men som är gott och ekonomiskt!
Jag lagade; blodpudding!
 
Jag tog tillfället i akt och lyssnade på spotify på hög volym medan jag lagade maten...
 
 
Sen började jag skiva blodpuddingen...
 
 
Sen Dukade jag...
 
 
Sen stekte jag blodpuddingen...
 
 
Och sen serverade jag den...
 
 
Och sist men absolut inte minst så åt jag maten!
(Tyvärr så har jag ingen bild på när jag äter. Delvis för att skona era ögon...)
 
Jag känner att jag är lite skämtsam och oseriös idag...
Nåja det får ni leva med! ;)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?