Finns det inga BRA stövlar?
DATUM: 2012-09-17 | TID: 12:00:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Jag har aldrig lyckats ha ett par stövlar mer än ett år...
Till en början för att jag växte ur dem väldigt snabbt när jag var liten men nu också för att de går sönder efter bara några regniga promenader...
De går liksom sönder där foten böjs när man går!
Jag menar, kan man inte göra stövlar som INTE går hål??
Jag får väl ta och köpa några dyra Hunter-stövlar...
De måste väl ändå vara bättre kvalité med tanke på det löjliga priset?
Här får ni 2 bilder på mina trasiga stövlar:
 
 
 
R.I.P

♥ SKRIVET AV Katsura

Ja, det är trist när stövlarna inte håller...

Svar: Mm!
MatildaMaräng

DATUM: 2012-09-21 | TID: 20:59:03
BLOGG/HEMSIDA: http://katsura.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?