Hemma!
DATUM: 2012-09-20 | TID: 16:22:52 | KATEGORI: Allmänt

 
Nu är jag hemma efter första dagen med macbook air i skolan.
Det har varit jätte kul att arbeta med den och jag älskar den fortfarande!
Nu väntar jag på att Mikaela ska komma så att vi kan gå en sväng med Chili, men hon är långsam...
hon skulle komma "om 10 min" och nu har det redan gått 20 min och hon är inte här än...
Jaja, hon kommer när hon kommer! ;)
 
NUU kommer hon!
Måste öppna!! Hejdå!
 

♥ SKRIVET AV William

söt bild:D

SV; Naw tackar så Hemskt mycket.D Blir Galet Glad:)
Och säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:D

Svar: Tack!
MatildaMaräng

DATUM: 2012-09-21 | TID: 13:47:11
BLOGG/HEMSIDA: http://funnyones.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?