Afrika
DATUM: 2013-04-05 | TID: 15:05:00 | KATEGORI: Afrika

 
Nu är jag tillbaka från Afrika igen!
Ni kan inte fatta vad mycket jag har varit med om under dessa två veckor!
Det har varit helt fantastiskt!
Första veckan var vi på safari i Kenya då vi bodde på flera olika ställen och åkte runt. 
Vi såg hur mycket vackra djur som helst!
Andra veckan åkte vi till ön Zanzibar i Tanzania där vi solade och badade och helt enkelt slappnade av.
Igår eftermiddag kom vi hem efter att ha rest i 21 timmar från att vi lämnade hotellet på Zanzibar!
 
Jag kommer såklart lägga ut mycket bilder under den närmsta tiden och jag börjar med tre slumpade bilder från min resa:
 
 
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
Motiv: Bild 1: Savannen i Samburu. Bild 2: En giraff i Massai Mara. Bild 3: Stranden på Zanzibar
 

♥ SKRIVET AV Malin

Sååååå underbart!

Svar: Jaaaa! ;D <3
MatildaMaräng

DATUM: 2013-04-06 | TID: 12:03:10



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?