Test-Collage
DATUM: 2013-04-17 | TID: 15:36:22 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag har jag fått lära mig lite om bildredigeringssidan pixlr.com.
Jag satte mig därför ner nu när jag kom hem och klippte ihop ett litet collage från gårdagens joggingrunda...
Så titta och njut av både snyggingarna på bilderna och av mina fantastiska redigeringsskills... ;)
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: iPhone 4s
Redigering: Jag
Motiv: Två svettiga snyggingar...

♥ SKRIVET AV Jessica!

Va duktiga ni är! Själv hinner jag knappt med joggingturer!
Förlåt att jag inte har svarat på ditt brev som du typ skickade för nån månad sen! Puss o Kram

Svar: Hihi, det gör inget. Jag ser fram emot när jag får ditt brev! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-04-21 | TID: 17:23:03
BLOGG/HEMSIDA: http://jessicalevin.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?