Ullared...
DATUM: 2013-08-05 | TID: 17:34:26 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag gick en dröm i uppfyllelse!
Jag och mina föräldrar åkte till ULLARED! ;D Haha!
Det var så himla roligt och vi shoppade på som bara den!
Det går liksom inte att säga allt vad vi köpte för det var så mycket!
Kvittot var en hel meter långt! O_o
 
 
 
Det mesta var ju himla billigt också! :D
Jag köpte nagellack för 10:-/st och billiga scrapbookingsaker bland annat!
Köpte även lite kläder och en högtalare till mobilen.
Nya sängkläder, tofsar, tankräm och duschkrämer! 
 
Vi kom dit vi niotiden och efter några timmar började det tjockna med folk.
Tur att vi inte var där i tisdags då de hade slagit rekord med 27 000 besökare...
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
Motiv: Allt möjligt från Ullared!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?