Tidigt Julfirande!
DATUM: 2013-12-15 | TID: 20:00:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag kom mina kära systrar, Malins man och hunden Nellie hit!
Vi firade jul lite i förväg med god mat och julklappar eftersom vi alla ska fira på olika håll under själva julafton!
Mysigt var det! ♥
 
När alla de var här för ungefär ett år sedan så tog vi en gruppbild och idag tog vi en likadan. 
Tänkte ta ett sådant foto varje år för att se hur vi förändras! Lite kul! ;)
 
Januari 2013:
 
December 2013:
 
Man kan se att jag har blivit längre och skaffat lugg, Sofias hår har bytt färg och växt rejält och Malin har blivit gravid.. haha! ♥
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 

♥ SKRIVET AV Malin

Så vackra!<3
Men Erik är ju min man nu ;)

Svar: Fixat! Haha, har fortfarande inte vant mig! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-12-16 | TID: 16:34:57



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?