En annan hund...
DATUM: 2013-01-25 | TID: 18:25:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag var det dags för lilla Chili att klippa sig.
Eftersom hon är hälften pudel så fäller hon inte och behöver därför klippa sig då och då.
Som sagt så var idag en sådan dag!
Så nu är min lurviga, gulliga lilla Chili inte alls så lurvig längre... fast gullig är hon ju fortfarande! ;) ♥
 
 
Hon tyckte inte om att jag fotograferade henne
så hon gick iväg och la sig i min säng mitt under "photoshooten"...
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
Motiv: Chili! ♥
 

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela veckan men mitt skrivbord har varit belamrat med massor av andra saker så jag har helt enkelt varit för lat för att städa på skrivbordet så att jag skulle få plats med min dator...
(En dålig ursäkt, men något måste jag ju säga till mitt försvar!)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?