Landet
DATUM: 2013-07-21 | TID: 17:55:22 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag kom jag hem från en vecka på mitt sommarställe ute på landet.
Det har varit en mysig och avslappnad vecka med sol, bad, fotografering och blåbärsplockning! ;D
 
Pappa, jag, mamma, Chili, mormor och Ulf.
 
Den här söta lilla stugan är "Gästis" som är det nyaste huset på tomten. Det är så himla fint med all grönska runt omkring! ♥
 
Träffade också Morfar under en lunch! ♥
 
Jag har haft brist på internet, därav den stora bristen på inlägg denna vecka!
Träffade Jessica också, fast bara under en och en halv dag för sen åkte hon till Gothia.
Men det gör inget, för på torsdag kommer hon hit och vi kommer ha så himla kul!!! ;D
 
Fotograf: Bild 1&2: Jag Bild 3: Pappa
Kamera: Min Canon EOS 550D
Motiv: Bilder från min vistelse på landet!
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?