Min Midsommar
DATUM: 2013-06-22 | TID: 11:24:27 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Min midsommar började med att jag, mamma och Chili satte oss i bilen kl 6 och åkte hem från landet.
Vi var hemma vid 11 och åt sen god midsommarlunch, bara vi i familjen. Mysigt!
Vi gick också ner till bryggan där jag badade.
Sen åt vi grillat och hade filmkväll när det började bli svalare ute.
Hoppas er midsommar också var somrig och härlig! :)
 
 
Ps: Jag har haft det SÅÅÅ himla roligt på landet! Jessica har också varit där mesta tiden och vi har spelat in två filmer som jag ska försöka lägga upp på youtube så att ni kan få se dem! ;P
 

Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Emme

Låter som en bra midsommar...! Superfina bilder, midsommar i all ära..! :)

Svar: Tack! :)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-06-24 | TID: 14:02:46
BLOGG/HEMSIDA: http://emmesphotos.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?