Har Shoppat...
DATUM: 2013-06-27 | TID: 14:10:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Oj, oj, oj, vad dålig uppdatering...
Internet har faktiskt krånglat så jag har inte kunnat komma ut på nätet...
Men nu verkar det fungera igen! ;)
 
Igår var jag och mamma på Väla och shoppade.
Det blev lote mer än jag hade väntat mig... XD
 
Wn kjol, en T-shirt och ett par ascoola byxor från NewYorker. 99 kr/st
 
Desigualväska för 375 kr. Det var 50% rea!!
 
En burk till alla mina nagelsaker från Chilli för 135 kr. Också 50% rea!
 
Scrapbookingsaker från Panduro för endast 135 kr! Helt otroligt!
 
Och sist men absolut inte minst, ett par ballerinaskor! ♥
 
Det var vad jag shoppade igår... Kan knappt fatta det... Haha! ;D
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Katsura

Javisst är det kul att shoppa när någon annan öppnar plånboken! Det måste vi göra om!

Svar: Haha, mm! Fast jag köpte ju det mesta själv! ;P
MatildaMaräng

DATUM: 2013-06-30 | TID: 11:59:45
BLOGG/HEMSIDA: http://katsura.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?