Hurtiga Vi Är!
DATUM: 2013-05-08 | TID: 19:39:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag efter skolan stack jag och Mikaela ut på en joggingrunda, därför att vi är så hurtiga! ;P
 
 
Sen var det "photoshoot" och modellen var jag, eller rättare sagt, mina gympaskor...
Mikkis ville ta en bild på mina fötter när jag sprang för att ha i sitt bildprojekt i skolan.
Den här fotograferingen var påfrestande, både för mig och Mikaela.
Jag behövde givetvis springa fram och tillbaka framför kameran medan hon höll på att ta bilder och Mikaela behövde lägga sig ner på marken i en ställningen som inte såg så bekväm ut...
 
 
 
På ett hörn av den eftermiddagen fick Mikaela för sig att åka ner för trappräcket...
- Jag har inte gjort detta på hur länge som helst, sa hon typ och klättrade upp på räcket.
Givetvis så funkade det inte lika smidigt som för några år sen och väl nere vid slutet av trappan så var hennes position så här:..
 
Hahaha!! ;D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Visst är det gött med "minifredag"? Så himla gött säger jag bara!
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
Motiv: Två hurtiga tjejer...
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?