Florist!
DATUM: 2013-11-05 | TID: 14:13:44 | KATEGORI: Allmänt

Har precis kommit hem efter min andra dag som florist på en blomsterhandel! Prao denna vecka och jag är alltså och pysslar med blommor och annat mysigt! Idag fick vi göra olika arrangemang med blommor och det blev så himla snyggt! Riktigt kul! Har världens bästa praotider också: 9.30-14.00! ;)
Nu ska jag ut med Chili! <3
Vad jag har skapat idag:





 
Fotograf: Jag
Kamera: Min iPhone 4s
Motiv: Mina vackra kreationer!

♥ SKRIVET AV Malin

Vad vackert, du har talang!

Svar: Haha, tack! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-11-07 | TID: 21:47:23
♥ SKRIVET AV Anonym

Vad kul Matilda! Du ser ut att ha talang. Härligt med hyacinter de kan man göra mycket kul med. Ha en fortsatt kul prao!

Svar: Tack! :)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-11-11 | TID: 21:48:47



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?