Klippa lugg?
DATUM: 2013-10-27 | TID: 14:08:00 | KATEGORI: Allmänt

 
På fredag ska jag klippa mig.
Jag har funderat länge på om jag ska klippa lugg...
Just nu är jag helt inne på det faktiskt! Vad tycker ni? :)
 
Ungefär såhär vill jag ha det:
 
 
Bild från google!
 

♥ SKRIVET AV syrran

Det tror jag kommer passa dig utmärkt! <3

Svar: Bra, för nu är det gjort! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-10-27 | TID: 16:52:50
♥ SKRIVET AV Jessica :*

åh du skulle passa jättebra i lugg!! Jag tycker du ska klippa lugg. Haha, jag som sparar ut min lugg och du som klipper lugg. Vi byter frisyrer!
Förlåt för att jag inte har skrivit något brev till dig, men jag skrev ett, som pappa den klanten råka slänga sen har jag har inte kommit igåg de, men brevet kommer närmare veckan!
Hoppas du har det bra, saknar dig massor!!! Puss och kram Jessica :)

Svar: Saknar dig också finaste Jekkan! <3<3<3<3
MatildaMaräng

DATUM: 2013-10-27 | TID: 19:47:51



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?