Bra Måndag!
DATUM: 2014-04-07 | TID: 18:47:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag har varit en mysig måndag, trots vädret!
Tro det eller ej, men dagen har faktiskt varit bra! ;)
Har haft min nya tröja på mig och den är extremt mjuk och skön! 
Matchade lite snyggt med ljusgult nagellack för att få en lit vårigare känsla än vad vädret speglar för tillfället.
Ville så gärna ha mina nya skor idag också men vädret var regnigt och osäkert så jag ville inte riskera att förstöra dem vid första användning! Det hade varit lite synd.
Nu ska jag skriva så att datorn glöder. Vi ska nämligen ha skrivit klart en berättelse i svenskan tillpå fredag så nu gäller det att lägga på ett kol för min del... Tur att jag i alla fall gillar att skriva! :)
Imorgon ska vi på föreläsning om typ dopning... Hoppas det blir intressant. Det är ändå skönt med lite schemabrytande händelser då och då!
Juste, på torsdag ska jag ju till Lund också! Jag ska skugga en klass på katedralskolan! Spännande men nervöst! Jag ska dessutom ta tåget dit själv så det är ett äventyr i sig, haha! ;P
Sen är du ju påsklov n'ästa vecka, härligt! Jag ska till Jessica i Nyköping då i några dagar så det ska bli superroligt!! <3 Saknar henne! 
Bevisligen så har jag en del roliga saker att se fram emot så nu får jag ta och samla mig för att plugga!
Glad måndag på er!
 
Chili <3
 
 

♥ SKRIVET AV Jessica!

Åh längtar jättemycket till Tisdag. Ska bli jättekul att äntligen få träffas!! Saknar dig massor!! <3 :)

Svar: Saknar dig med! Ja det ska bli jättemysigt!
MatildaMaräng

DATUM: 2014-04-10 | TID: 21:18:40
BLOGG/HEMSIDA: http://jessicalevin.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?