I LUND!
DATUM: 2014-04-10 | TID: 21:43:35 | KATEGORI: Allmänt

 
IDAG HAR JAG VARIT I LUND!
Imorse tog jag tåget till Lund, väl framme gick jag genom stan till Katedralskolan.
(Jag lyckades få rejält med skoskav under min promenad så jag kan inte gå normalt...)
På Katedralskolan följde jag med en tjej under 3 lektioner. Jag skuggade henne och hennes klass för att se hur det är och fungerar att gå IB-programmet. Det innebär bland annat att man har alla lektioner förutom svenska på engelska. Jag fick följa med på matte, samhällskunskap och historia.
En mycket intressant dag!
När skoldagen var slut vandrade jag först runt lite på stan (med mina onda fötter) och satte mig sen på ett av de många espresso house som finns i Lund.
Efter ett tag kom kusin Linn dit som bestämt och vi fikade och snackade förfullt i en och en halv timme innan jag tog tåget hem til Ängelholm igen. 
Det är mina föäldrars 10-årsjubileum som gifta, så väl hemma gick vi ut på finmiddag och åt gott!
Nu är jag trött nöjd och tusen gånger starkare!
God natt!
 
Ps: Det går inte att lägga upp några bilder... Fast å andra sidan så har jag inte tagit några bilder idag. Bara en som är motivet av mina fötter inne på Katedralskolan... ;)
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?