Vallåsen!
DATUM: 2014-02-23 | TID: 09:00:00 | KATEGORI: Allmänt

 
I onsdags kväll kom min farbror och min fina kusin Linn på besök.
De sov över och på torsdag morgon åkte vi till Vallåsen för att åka skidor!
Vädret var lite småtrist och snön kunde ha varit bättre men jag och Linn åkte för fullt ändå!
Vi är långt ifrån proffs och det är inte så konstigt med tanke på att vi bara åkt typ 3 gånger innan...
Kul var det och både Linn och jag är sugna på en skidresa till nästa sportlov! ;)
 
 
 
Vi trillade några gånger också... HAHA! XD
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min iPhone 4s

♥ SKRIVET AV Linn

Jättekul var det! Kram <3

Svar: ;) <3
MatildaMaräng

DATUM: 2014-02-23 | TID: 20:30:06
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/linnalthinekman



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?