Surprise!!
DATUM: 2014-01-23 | TID: 18:17:00 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Ni kanske tror att jag stuckit tillbaka till Thailand, eller att jag har dött i någon plötslig olycka, men nej!
Så är inte fallet.
Anledningen att jag varit borta från bloggen igen, är för att jag har glömt bloggen... Oops!
Haha, jag ska försöka bli bättre på att hålla bloggen uppdaterad, jag lovar!
Jag kanske skulle ha det som nyårslöfte? Nä, nyårslöften är ju typ dödsdömda så det blir inte bra!
Nu har jag nyss bakat blåbärsmuffins som pappa ska ha med till jobbet imorgon. Hoppas de blev goda! 
Jag bakar inte lika mycket längre, det är lite synd faktiskt...
Imorgon är det i alla fall fredag och jag kan säga att det ska bli skönt med helg, även fast jag knappt kommer vara hemma. Jag ska på orkesterläger och spela under två dagar så det blir säkert mysigt!
Apropå orkestern så borde jag spela lite fiol nu... jaja, efter att jag kollat lite på youtube kanske! ;)
Innan youtube måste jag lyssna klart på "Timber", den låten är sååå braaa! Jag vet att den är gammal men jag är lite efter på det mesta med trender... Haha! 
Nu tog låten slut, youtube, here I come!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?