Thailand - Första bleka bilderna ;)
DATUM: 2014-01-12 | TID: 12:02:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Jag har funderat över ett bra sätt att strukturera upp visningen av bilderna från min semester men det är väldigt svårt, haha!
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att visa bilderna i kronologisk ordning, några i taget. :)
Alltså börjar jag med bilderna från de första dagarna då vi är lika vita som stranden! XD
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Utsikten från hotellrummet.
 
Blekfisarna pressar i morgonsolen!
 
Något som blev till en vana var att köpa en fruktshake på stranden eller på restaurangerna. De var extremt läskande och goda! Den på bilden är en Mango Shake!
 
"Fish Spa" på kvällen. Hade glömt bort hur mycket det kittlas! ;)
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Fotograf: Jag och sista bilden pappa
Kamera: Min Canon EOS 550D & sista bilden Mammas Canon EOS 450D
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV katsura

Trevligt med lite semesterbilder!

Svar: Jepp!
MatildaMaräng

DATUM: 2014-01-12 | TID: 17:35:17
BLOGG/HEMSIDA: http://katsura.bloggplatsen.se
♥ SKRIVET AV Linnea

Svar: Ja det blir ju oftast så att man inte håller dem! Iår ska jag inte ha något löfte utan jag ska bara göra det som jag vill och må bra! :)
Hoppas att du haft en toppen helg och att du får en bra start på veckan imorgon! Några planer?
Kram! ♥

Svar: Inför helgen ska jag på läger med min orkester men annars har jag inga speciella planer! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2014-01-12 | TID: 22:26:42
BLOGG/HEMSIDA: http://erne.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin

Så härligt det ser ut att vara!

Svar: Det var det också! ;) <3
MatildaMaräng

DATUM: 2014-01-17 | TID: 13:34:25



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?