Namnsdag och mormor-besök!
DATUM: 2014-03-14 | TID: 23:53:04 | KATEGORI: Allmänt

 
Oj vad dagarna har flugit iväg!
Först var det måndag och nu sitter jag plötsligt här på fredagskvällen med svidande ögon, så trött jag är.
Min studiedag i tisdags var jättemysig!
Solen sken hela dagen och det var värsta vårvädret! Jag mötte Julia och vi fikade på stan och snackade för fullt om all möjligt! <3
Fint väder har det förresten varit hela veckan, fast idag, lagom när mormor och Ulf kom hit, så blev det regnigt.
Nu är det till och med klass två varning för storm...
Men, men. Jag är glad ändå för det är min namnsdag idag!
Matilda-dagen den fjortonde mars! YAY!
Fick en Veckorevyn och choklad av mamma och pappa och ännu mer choklad av mormor! Mums!
Nu ska jag sova! God natt!
 
Även grattis till min kära kusin Linn som också heter Matilda och därmed också har namnsdag idag! <3
 
Fotograf: Bild 1: Mamma. Resten: Jag
Kamera: Bild 1: Min Canon EOS 550D. Resten: Min iPhone 4s
Motiv: Jag, såklart!
 

♥ SKRIVET AV Linn

Vad fin du är! Och tack så mycket ;) Vi får ta och ses snart <3

Svar: Absolut!! <3
MatildaMaräng

DATUM: 2014-03-15 | TID: 00:11:06



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?