Tacos, Fransk manikyr & INGEN SÖNDAGSÅNGEST!
DATUM: 2014-03-23 | TID: 16:41:52 | KATEGORI: Allmänt

 
Har haft en bra söndag så här långt!
Solen skiner, jag var på gudstjänst och har bara 5 gånger kvar, YES!
Målade naglarna i fransk manikyr och det blev faktiskt ganska bra!
Sen åt jag tacos och det var riktigt smaskigt!
Och det bästa av allt den här dagen är att jag inte har någon söndagsångest!! Vet ni varför?
Jo, imorgon börjar nämligen prao-veckan så det är ingen skola! ;)
Jag ska praoa på en second hand-butik som också säljer fairtrade-varor. Intressant!
Börjar 11 och slutar 15 imorgon så det klagar man inte på direkt... ;D
Nä nu ska jag byta om och springa ut på löprunda med Mikaela och Chili! Vi ses! <3
 
Tacos <3
 
 
Fotograf; Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?