Min födelsedag den 23 maj
DATUM: 2014-05-29 | TID: 14:09:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Förra veckan fyllde jag hela 15 år!
Av mina föräldrar fick jag bland annat akvarellfärger och tillhörande staffli och tavla! Ska bli jätte roligt att börja måla med det! 
I skolan åkte vi på gymnasiemessa till Helsingborg och det var roligt men också tröttsamt och stressande... Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja till gymnasiet...

Efter skolan bjöd jag ut mina tjejkompisar på fika i stan. Där fikade vi och jag fick fina presenter av dem. <3
Åt sushi till kvällsmat och hade en superbra födelsedag helt enkelt!
 
På lördagen den 24 maj spelade jag konsert på kulturskolan och fick en till present, nämligen ett par urcoola skor:
 
Efter konserten förberedde vi här hemma inför släktkalas och kalaset blev mycket lyckat!
God mat och hyfsat fint väder! :)
Mysiga systersonen var också med <3
 
En bättre femtonårshelg hande jag knappt kunnat få! ;)
 
Fotograf: jag & Linn
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?