Nya skor!!
DATUM: 2014-05-11 | TID: 20:21:00 | KATEGORI: Allmänt


Hejsan!
Nu är jag hemma igen efter en rolig helg i Lund!
Lundaloppet gick bra, jag sprang på 29.49 och är hyfsat nöjd med det. :)
Gick lite på stan med mamma och pappa innan loppet och fick bland annat ett par coola skor.
Ett par snygga sommarskor från replay:
 
Vi sov över på Grand och hälsade på en snabbis hos syrran, hennes make och lillkillen imorse. <3
 
Sen åkte vi hem och jag har pluggat franska inför provet på onsdag...
Nu är jag trött och ska försöka förbereda mig mentalt inför ännu en skolvecka.
Ha det bra! Bjuder på en bättre bild av min nya frilla:
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Bild 1&3=Min Canon EOS 550D, Bild 2=Min iPhone 4s
Redigering: Jag
 
 

♥ SKRIVET AV katsura

Snygga skor... och sköna utan papper i antar jag!

Svar: ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2014-05-14 | TID: 12:44:21
BLOGG/HEMSIDA: http://katsura.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?