Förknippa inte bilden med illuminati, tack
DATUM: 2016-08-30 | TID: 21:00:30 | KATEGORI: Allmänt

 
Till alla irriterande tolvåringar som älskar att driva om illuminati hänvisar jag härmed till uppmaningen i rubriken. Jag såg för trött ut för att publicera andra halvan av mitt ansikte och för att inte associeras med fjortisar på snapchat valde jag en triangel som lösning. Så där ja, ska vi gå vidare?
 
Veckan flög förbi ofattbart fort och tyvärr gällde detta fenomen även helgen. Hade en händeserik och rolig helg men fick inte mycket vila efter den första skolveckan vilket har resulterat i två djupsömnsnätter med konsekvensen att jag knappt vaknat till väckarklockan på mornarna. Fast det är ju alltid härligt att sova som en sten. ;)
 
Läxorna börjar läggas på hög. Det kan märkas på till exempel det faktum att jag nu längtar efter att få gå ut på en joggingrunda i det fina sensommarvädret till skillnad från i somras då träning var det jobbigaste man kunde tänkas göra. Pluggtips: Dra ner på sociala medier- Netflix- och youtube-pauserna och rör på dig så blir du glad och får mer energi till det oändligt resterande skolarbetet. 
 
Nä nu ska jag ta och lägga mig. Hoppas på ännu en sömnfylld natt. Natti <3
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?