Cool Klocka!
DATUM: 2012-08-26 | TID: 18:43:59 | KATEGORI: Allmänt

 
Jag letar efter en fräck klocka till mitt nya rum
för den blå plastklocka som jag har nu passar liksom inte in i mitt tema...
 
Så när jag kollade på blocket så hittade jag en snygg klocka för 130 kr:
Väggklocka smältande siffror
 
Fast den är nog ändå inte den stilen jag är ute efter men fräck var den ju!
 
Apropå tid och så, så ska jag försöka göra 1 tidsinställt inlägg för varje dag under den tiden som jag är i skolan.
Jag kommer kanske inte lyckas varje dag men jag ska försöka i alla fall! :)
 
Bild från Blocket

♥ SKRIVET AV Emelie

SV: Den var sååååå grym!! Han är bara fööör underbar och så himla grym!!
Älskar han över allt annat!! :D

Svar: ;D
MatildaMaräng

DATUM: 2012-08-26 | TID: 19:43:53
BLOGG/HEMSIDA: http://photobyemelieee.blogg.se
♥ SKRIVET AV LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack snälla, vad kul att höra :D
Vad gör du då? :)

Svar: Just nu gör jag inget speciellt. Dd? :)
MatildaMaräng

DATUM: 2012-08-26 | TID: 23:17:29
BLOGG/HEMSIDA: http://lorissalovebomb.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?