JORDBÄVNING!!!
DATUM: 2012-08-06 | TID: 10:55:19 | KATEGORI: Allmänt

 
Klockan 4 imorse så vaknade jag och hade drömt mardröm
om att det kom gnistor från olika elektrisa föremål i vårt hus.
(Låter inte så mardrömslikt nu, men jag lovar. DET VAR DET DÅ!)
 
Sen så vaknade jag igen. Prick klockan 5 och trodde att jag fortfarande drömde när hela sängen skakade.
Det mullrade dovt men inte som åska...
Jag fattade inte riktigt vad det var som hände.
Jag sprang bort till mamma och pappa som också satt vakna i sängen.
Vi gissade på att det var ett jordskalv och det var det!
 
Vi tittade sen på nyheterna på morgonen där de berättade att det hade varit en jordbävning ute i havet mellan Danmark och Sverige. Coolt! ;)
 

♥ SKRIVET AV Emme

Fin blogg!:)

Jag kände faktiskt inte av jordskalvet men hela min familj gjorde haha :P Fick reda på sen att det var typ 5 på richterskalan(?) eller något, vilket var ganska mycket.

Händer idag?:)
Kram :)

Svar: Tack! Jag har varit på IKEA. Dd?Kram ♥
MatildaMaräng

DATUM: 2012-08-07 | TID: 10:11:23
BLOGG/HEMSIDA: http://felixiz.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?