Julkalendern 2012 - 20/12 - Erkännande...
DATUM: 2012-12-20 | TID: 08:00:00 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Dagens erkännande är att jag pratar med mig själv!
Hela tiden faktiskt!
Eller så fort jag blir ensam så slinker det ut något som jag berättar för mig själv...
Det är helt naturligt för mig att till exempel prata om hur svårt ett prov var eller något sånt när jag är ensam hemma och typ städar eller något. Det gör städningen lite roligare på något sätt...
När jag går ut med Chili så pratar jag ofta också (fast tyst förstås så att ingen hör).
Mamma berättade för mig att när jag var mindre så hörde hon mig prata när jag kom ute på gatan med Chili fast att jag gick ensam... Så åttaåriga-jag tänkte inte på att prata tystare när man var ute bland folk...

♥ SKRIVET AV Anonym

Haha systraskapet lyser igenom här med kära du! Jag pratar med mig själv hela tiden även på bussen... Sen kommer jag på att folk nog tycker det är knäppt så då blir jag tyst, och pratar me mig själv inne i huvudet och säger typ att varför ska du alltid göra så? Kan du aldrig vara tyst?!;) hahaha

Svar: ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2012-12-20 | TID: 11:19:20
♥ SKRIVET AV Nathalie Nyrén

Är tillbaka efter min bloggpaus men nu på ny blogg. Följ mig gärna där istället! :) Kram

DATUM: 2012-12-20 | TID: 17:06:51
BLOGG/HEMSIDA: http://nattstad.se/nathalienyren



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?