Oj, oj, oj...
DATUM: 2012-07-29 | TID: 21:57:25 | KATEGORI: Allmänt

 
Det har inte blivit så mycket bloggande idag för vi har haft fullt upp här hemma...
Vi köpte skåp till vardagsrummet och lådor till mig mm.
Sen har jag lastat in saker i mitt rum från garaget men jag är ändå inte färdig ännu...
 
Jag som skruvar ihop lådor. Mamma fotograferade.
 
Pappa skruvar ihop skåp. Mamma fotograferade.
 
Sen nu på kvällen så skulle mamma och pappa snabbt bara förflytta vårt vitrinskåp till en annan del av rummet...
Men så hörde jag ett krasch där jag stod och fixade i mitt rum.
Jag trodde bara att det var några glas som hade ramlat i skåpet men när jag kom ut så möttes jag av det här:
 
 
HELA skåpet hade kolapsat!!
Som tur var så hade vi inte allt glas och porslin där, men lite antikt rök ju...
Nu i efterhand så tror vi att det var den översta hyllan som lossnade och brakade ner på allt annat tills att allt låg i en hög på bottnen.
Mamma och pappa hade tur genom att den enda skadan de fick var ett litet snitt på mammas handled!
Fy vad hemskt det var att se allt i en hög!
En superfin skål som vi ärvde av farmor gick tyvärr också sönder... "SNYFT".




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?