Dåligt väder!
DATUM: 2012-06-25 | TID: 17:23:29 | KATEGORI: Allmänt

 

Jag och Chili var ute och gick för en stund sen i regn och blåst...

 

USCH!

 

Det är redan den 25 juni och jag har inte badat ännu...

Många av mina kompisar badade redan den 21 maj då det var mycket fint väder.

Men jag hade ont i huvudet den dagen och hade inga tankar på ett dopp i det blå.

 

Det har varit andra fina dagar också men då har det varit tropisk värme i trädgården och sen när man har gått ner till havet så har det blåst kallt och lusten av att bada har försvunnit!

 

Jag har i alla fall badat i Thailand när jag var där i februari, om det gälls som årets första dopp? ;)

Här kommer en bild från Thailand:

 

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?