Dagens Höjdpunkt
DATUM: 2012-11-12 | TID: 17:07:23 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag när jag kom till skolan så upptäckte jag till min fasa att min skåpsnyckel var borta från min nyckelknippa...
Jag sprang ut och kollade vid cykeln men den var inte där
så jag fattade snabbt att jag hade tappat den på vägen till skolan.
Eftersom jag har min nyckelknippa runt halsen så hade jag enkelt kunnat ha tappat den medan jag cyklade.
Så hela dagen har jag fått låna pennor av andra
och gått runt och irriterat mig på att jag skulle få köpa en ny nyckel för 60:-.
 
När jag cyklade hem så kollade jag hela vägen ifall jag såg den men det gjorde jag inte.
Dock när jag kom hem och kom in så låg den innomhus!!
GUUUUUUUD vad glad jag blev!!
djhfcakhlghLGHJSKDHV
Ungefär så lycklig var jag...
 
Den hade alltså ramlat av nyckelknippan redan innan jag hade gått utanför dörren!
Tur i oturen lungt sagt!
 
Happy Face!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?