Maria Montazamiiii!
DATUM: 2012-11-29 | TID: 18:18:24 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag träffade jag Maria Montazami! ;D
Hon var utanför min skola med filmteam och allt!
Så himla coolt!
Hon tog foto på oss som var där med sin mobil så jag är nu på Marias telefon!! ;)
Tyvärr så var min mobil i mitt skåp så jag kunde inte ta några fotografier på henne men jaja! ;(
 
Bild från denna adress

♥ SKRIVET AV Emelie

JAG SÅG OCKSÅ HENNE DÄR UTE, JAG SPRANG DIT OCH BARA OOOMMG!!
då kanske du kommer med på hennes blogg!!

Svar: Hade varit svincoolt! ;D
MatildaMaräng

DATUM: 2012-11-29 | TID: 19:11:11
BLOGG/HEMSIDA: http://www.photobyemelieee.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin

haha gud vad roligt! Vad gjorde hon där?

Svar: Hon var där och hälsade på eftersom hon själv gick på vår skola när hon var liten. :)
MatildaMaräng

DATUM: 2012-12-02 | TID: 19:10:05



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?