MatildaMarängs julkalender 2012
DATUM: 2012-11-25 | TID: 15:17:17 | KATEGORI: Allmänt

 
Nästa vecka kommer det nog inte komma upp så mycket inlägg för det är nämligen så att jag ska ha en julkalender här på bloggen i år så jag måste förbereda den och då kommer jag nog inte få så mycket tid över till vanliga inlägg. Sen får man ju inte glömma att jag faktiskt går i skolan också... ;)
------------------------------------------------------------------
Den här julkalendern som jag kommer göra kommer bestå av lite olika kategorier.
Det kommer balnd annat bli bilder, videor, tips, teckningar, julpyssel och mycket mer!
Ska bli super skoj! ;D
-------------------------------------------------------------------
Såhär ser julkalendern ut:
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?