Macbook Air!!!
DATUM: 2012-09-19 | TID: 16:19:00 | KATEGORI: Allmänt

292427-apple-macbook-air-13-inch-mid-2012.jpg

 

Yessss!

Nu har jag och alla sjuor på skolan fått våra macbook air datorer.

Jag fick gå en hel timme längre i skolan för att få den dock, men det var det nästan värt!

Som ni kanske redan har gissat så är det den jag bloggar från nu och jag ska försöka lära mig lite mer om den nu!

Jag har till och med redan döpt den, den heter Perfect!

VÄRLDENS BÄSTA SKOLDATOR EVER!!


♥ SKRIVET AV Anonym

Ååå så kul! Jag får en data efter jul! Hoppas du har det bra! Vilken vecka har ni höstlov och ska ni göra något speciellt på höstlovet? Kram Jessica!!

Svar: Jag har höstlov från den 9/10 till 2/11. Jag tror inte att jag ska göra något speciellt på höstlovet... Kram Matilda
MatildaMaräng

DATUM: 2012-09-19 | TID: 17:16:51
BLOGG/HEMSIDA: http://jessicalevin.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?