Fågelunge
DATUM: 2013-08-28 | TID: 19:27:53 | KATEGORI: Allmänt

 
Under sommaren har vi haft ett koltrastpar som har lagt ägg i en buske precis brevid vår altan.
Så vi har kunnat bevittna hur fågelungarna blivit större och större.
Idag när jag skulle fika på altanen så hörde jag ett himla pipande...
Chili blev helt förvirrad och sprang runt för att hitta pipandet.
Efter ett tag insåg jag att det var en fågelunge som kommit in under altanen och nu inte hittade ut...
Jag kollade i busken och mycket riktigt var där inga ungar kvar.
Jag försökte locka ut fågeln men det gick inte.
Som tur var så kom den ut av sig själv och då kunde jag ta en bild på den supersöta ungen! <3
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
Motiv: En koltrastunge
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?