Sol! :)
DATUM: 2013-08-15 | TID: 12:47:59 | KATEGORI: Allmänt

 
Nu är solen tillbaka igen!
De senaste dagarna har det bara regnat och åskat hela tiden typ...
På min och Chilis morgonpromenad tog jag med kameran!
Vi stötte då på ett ställe där det fanns många rosa växter som typ fröade av sig, så luften var fylld av vita fröer.
Det var faktiskt riktigt fint!
Men svårt att få det på bild...
 
 
Man ser i alla fall att det är fullt av vita frön på växterna!
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV olivia ♡ - mode, foto & vardag.

så fin blogg du har!

- lust med ett bloglovin'byte?

Svar: Tack! a, visst! :)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-08-15 | TID: 16:03:57
BLOGG/HEMSIDA: http://olivias.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?