Grattis Mikaela!
DATUM: 2013-02-10 | TID: 13:49:40 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag fyller min fina vän Mikaela 14 år! Grattis!
 
Igår firade jag hon tillsammans hemma hos mig då vi lagade en trerättersmiddag.
Mamma och Pappa gick ut och år på stan så vi fick hela huset för oss själva där vi stökade i köket.
Det var en mycket rolig kväll och maten blev god!
 
Mikaela ville inte börja gråta av löken så hon tog på sig ett par simglasögon... ;)
 
Förrätt: Smörstekta rostbröd med avokadokräm.
 
Huvudrätt: Indisk köttgryta med curry och pasta.
 
Till efterrätt åt vi mango i chokladfondue framför melodifestivalen! Mys! ;)
 
Kamera: Min Canon EOS 550D
Fotograf: Jag och Mikaela

♥ SKRIVET AV Malin

vad roligt och maten såg supergod ut! En riktig mysdag!=)

Svar: Precis! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-02-11 | TID: 14:48:53



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?