Typ dagens outfit... typ.
DATUM: 2013-07-24 | TID: 12:39:36 | KATEGORI: Allmänt

 
Igår var jag i Köpenhamn med mina föräldrar!
Jag vet att det inte är klokt när man bor i Skåne, men jag har faktiskt aldrig varit i Köpenhamn innan, annat än på flygplatsen! XD 
Fast NU har jag det!
Vi hade en riktigt varm dag och Ströget var proppat med folk från olika länder!
Jag köpte ett par ursnygga skor och en "spaceee" tröja! ;P
 
Här är då dagens outfit där mina nya skor och tröjan även är med i bild:
 
 
T-shirt: New Yorker
Shorts: H&M
Bälte: Ingen aning...
Kofta: H&M
Solbrillor: Gina Tricot
Skor: En butik i Köpenhamn... XD
 
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Anonym

Vilken modell! Det svarta kryllet gör sig verkligen på bild...hi hi. Bsk! Snygg outfit!

Svar: Tack! :)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-07-25 | TID: 21:11:53
BLOGG/HEMSIDA: http://katsura.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?