Sjukling...
DATUM: 2013-09-02 | TID: 14:18:47 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag är jag hemma från skolan på grund av feber, halsont och huvudvärk.
Men något som jag kan glädjas åt är det här:
 
Igår var jag nämligen i Örkelljunga och spelade bjärejunioren i golf!
Det regnade ungefär 50% av tiden och jag mådde redan då inte så bra...
Men tydligen så måste det ha gått ganska bra ändå eftersom jag kom 3:a i klass C! :D
 
Nu ska jag slappa ytterliggare lite till i hopp om att snart bli frisk! 
 

♥ SKRIVET AV olivia ♡ - mode, foto & vardag.

följer dig nu som nummer 13, säg till när du följer mig! :)

Svar: Okej, jag följer dig nu!
MatildaMaräng

DATUM: 2013-09-02 | TID: 18:44:23
BLOGG/HEMSIDA: http://olivias.webblogg.se
♥ SKRIVET AV Sofia

Grattis till priset! Tänk då bara hur det hade gått om du varit helt frisk...! ;P

Svar: Mm, precis! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-09-02 | TID: 20:00:09
♥ SKRIVET AV Jessica:))

Grattis grattis till priset!
Jag är också sjuk, eller förkyld iaf. Du får krya på dig! Brevet kommer snart, puss o kram! :)

Svar: Tack! <3 Krya på dig! Puss & Kram!
MatildaMaräng

DATUM: 2013-09-03 | TID: 21:08:21
BLOGG/HEMSIDA: http://jessicalevin.devote.se
♥ SKRIVET AV Malin

wiiho! Grattis syrran! <3

Svar: Hihi, tack! :D <3
MatildaMaräng

DATUM: 2013-09-05 | TID: 20:52:30



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?