Ta det lugnt, det är fredagen den trettonde...
DATUM: 2013-09-13 | TID: 16:51:31 | KATEGORI: Allmänt

 
Idag är den fruktade dagen...
FREDAGEN DEN TRETTONDE...
Än så länge har jag klarat mig från otur idag men med tanke på vilken otur jag haft de senaste dagarna så är jag räd för att något hemskt kommer hända mig idag.
I onsdags när jag cyklade till stan så sprack min iPhone, bara av att ligga i cykelkorgen bredvid min väska.
Igår så gick mitt armband från Afrika sönder och sen tappade jag även mammas och pappas digitalkamera ner för en stentrappa i skolan och kameran åkte dessutom ur sitt skydd...
Tredje dagen gillt, eller vad man brukar säga?
 
Skämt åsido, idag ska jag och några från klassen i alla fall träffas och äta pizza, godis och snacks och titta på skräckfilm... Det är dessutom tänkt att vi ska se just "Fredagen den trettonde"! ;)
 
Ta hand om er och var extra försiktiga idag!! ;P ♥
 
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?