Uppdaterar...
DATUM: 2013-09-20 | TID: 18:26:00 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Min iPhone uppdaterar just nu till iOS7.
Hoppas att det blir bra...
 
Ps: Som ni ser så är min skärm spräckt... Hände förra veckan när jag cyklade till stan. La ner telefonen bredvid min väska i cykelkorgen och när jag kom fram så var skärmen inte så fin längre... Ville bara dela med mig av min otur.
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
Motiv: Min uppdaterande mobil

♥ SKRIVET AV Sofia

Uppdaterade min till iOS7 idag. Än så länge är det helt OK ^^ By the by, om du vill laga din skärm så har de ett ställe här i Lund som har konstant studentrabatt och gör det för mellan 200-300 kr. =)

Svar: Oooo! :D Låter bra! ;)
MatildaMaräng

DATUM: 2013-09-22 | TID: 21:05:21



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?