Ännu ett nagellack...
DATUM: 2014-04-14 | TID: 20:55:19 | KATEGORI: Allmänt

 
Åkte in till stan med mamma för att uträtta lite ärenden.
Vi skänkte massa gamla kläder som jag rensat ut från garderoben i helgen, beställde klipptid till mig så jag ska färga ombre-hår, förde in pengar på mitt konto till england, köpte en baddräkt, hälsade på min gamla praoplats på secondhandbutiken och lämnade lite märkeskläder som hon ska försöka sälja, åt lunch på stan och köpte... ja ett nagellack. ;D
Om ni kommer ihåg så blev jag för ett tag sedan förtjust i OPI's kollektion "Brazil".
Och idag kilade jag in på KICKS och köpte mig ett vårigt OPI lack.
Tro det eller ej men det här är faktiskt mitt första OPI-lack.
Jag älskar vilka roliga namn alla OPI-lack har! 
Mitt lack är en orange/rosa färg som heter Toucan do it if you try.
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?