Tåssjö med klassen!
DATUM: 2014-04-25 | TID: 20:19:58 | KATEGORI: Allmänt

 
I onsdags åkte hela klassen ut i skogen till lägerskolan Tåssjö.
Vi lekte lekar, åt god mat, massor av godis och snackade hela tiden! Riktigt mysigt!
Jag var den personen som hade med sig kameran hela tiden och tryckte upp den i folks ansikten för att fånga vart enda ögonblick av vistelsen! ;)
Här är några av ögonblicken som jag förevigade med min kamera:
 
"Äntligen framme"
 
De tre musketörerna...
 
En av de många promenaderna runt sjön.
 
Godiset var det enda som var framme lika ofta som min kamera... ;)
 
Mitt uppe i lekarna. Här tävlar vi i dragkamp! 
 
Lägerskola är riktigt roligt! Man kommer verkligen närmare sin klass än man var innan! :D
 
Fotograf: Jag (Bild 3= Simon) (Bild 5= Min lärare)
Kamera: Min Canon EOS 550D
Motiv: Tåssjö 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?