I have RETURNED!
DATUM: 2014-01-10 | TID: 13:32:56 | KATEGORI: Allmänt

 
Nu är jag tillbaka, inte bara från min bloggpaus, utan också från THAILAND!
Haha, japp, jag har varit i Thailand, Bangtao, över hela lovet!
Det har varit riktigt skönt och avslappnande kan jag lova!
Jag kom hem igår natt kl 01.30 men gick ändå till skolan igår...
Det skulle jag nog inte ha gjort för jag fick extrem frossa i skolan och när jag kom hem så hade jag 39 graders feber... Ooops.
Vet inte vad det är jag har, ifall det bara har med jetlag och göra eftersom jag bara har feber och lite huvudvärk.
Hur som helst så har jag varit hemma idag och hoppas på att bli frisk snart!
Ska snart ladda in alla bilder från semestern men orkar inte stiga upp ur sängen just nu så jag bjuder på en vacker instagram bild från Thailand istället:
 
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min iPhone 4s
Motiv: Bantao Beach
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?