Gårdagens strandkväll.
DATUM: 2014-07-31 | TID: 20:52:00 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Igår  åkte jag ner med min föräldrar till stranden och åt världens godaste pizza i kvällssolen.
Supermysigt och gott!
 
 
 
 
Idag har jag förberett inför morgondagen då momor, Ulf och min älskade Jessica kommer hit! ♥
Har även ett jätteläskigt bett på foten som jag fick i Torquay men som först nu har blossat upp...
Innan gästerna kommer får det bli en runda in till läkaren ifall penicillin behövs...
 
Ps: Vad tycks om min nya bloggdesign? Jag gjorde en helt ny header som passade till designen. 
Blev faktiskt nöjd efter flera timmars kämpande... ;D
 
Fotograf: Jag
Kamera: Min Canon EOS 550D
 
 
 

♥ SKRIVET AV Katsura

Bästa pizzan Nicole!

DATUM: 2014-08-07 | TID: 18:12:03
BLOGG/HEMSIDA: http://katsura.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?