Ingen söndagsångest?!
DATUM: 2014-03-09 | TID: 20:33:03 | KATEGORI: Allmänt

 

Idag har varit en jättevacker vårdag som jag avnjutit genom att sitta instängd på mitt rum vid datorn...
Jag joggade i alla fall med Mikaela och Chili vid fem och det var så himla mysigt!
Sen pluggade jag SO inför morgondagens prov och tryckte i mig hur mycket choklad som helst. Även lite chips slank med... Men gott var det!

Jag brukar oftast ha en släng av söndagsångest vid den här tiden på veckan men idag känner jag mig väldigt lugn och glad! Det är nämligen så att jag har studiedag på tisdag så då blir det liksom en extra helgdag mitt i veckan! Nice! :)

Kände mig väldigt tjusig i min kvällsutstyrsel igår så jag visar den för er också! ;D

Haha! Visst är det cool redigering på bilden också? ;) Hohohaha.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?